Reklamacja

Reklamacje

Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu gwarancji lub niezgodności produktu z umową.

 

Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?

Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do producenta zakupionego produktu. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.

Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?

W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

  1. adres e-mail: sklep@przemyslowymarket.pl, na który możesz wysłać reklamację,
  2. adres Sprzedawcy: ul. Pamiątkowa 2, 61-512 Poznań,
  3. telefon kontaktowy: 539 057 333.

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.

Informacje dodatkowe:

Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.

Twoje prawo do złożenia reklamacji z niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu Sklepu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Formularz reklamacji

Wypełnij poniższy formularz, aby pomóc nam szybko przetworzyć Twoją prośbę.
Po przesłaniu formularza otrzymasz natychmiastowe potwierdzenie otrzymania Twojej prośby e-mailem.

Polling Form (#3)